Na de ne fussunk ennyire előre. A legutóbbi bejegyzésünk után, valaki picit lazán van aki továbbra is elszántan de neki kezdtünk az autóink irányíthatóvá tételéhez Két esetben nem volt nagy munka az elektromobilokkal hiszen már az első fotó leadásának határidejére három illetve négy keréken volt a gépezet. A harmadik esetben kisebb nagyobb elmaradásokba ütköztek a csapat tagjai.
Az Enemy csapat tagjai egy eddig nem tapasztalt módon, szerették volna megoldani a kormány mechanikát. A terveik szerint a kormány rudazatot nem vezetnék le az utas lábteréhez hanem a jármű tetején, a térd felett vezetik el. A mentoruk szerint a megoldás érdekes lesz, és meg kell valljam ahogy én is láttam meglepőnek találtam. Az előkészület kicsit hosszasra sikerült, több hétvégén át építették felváltva. Sajnos az idő nem nekik kedvezett és még a leadási határidő előtt két nappal, a jármű messze állt a kész állapottól. Szerencsére az utolsó két nap kis segítséggel és maximális időráfordítással sikerült vasárnap estére egy elég jó gépet összerakniuk.
A SixMix többnyire lányokból verbuált csapata ebben az időszakban úgy mond lógathatta a lábát hiszen ez a pont már nekik teljesen készen is volt. Ugyan is az autó az előző versenyeken már műszakilag rendben állt, vagy is kormányozható és fékezhető volt. A lányok viszont nem tétlenkedtek ez idő alatt sem, ugyan is több üzlettel is tárgyaltak szponzorációval kapcsolatbank, kisebb nagyobb sikerrel. A srácok ez idő alatt pedig neki ugrottak a hajtás szerkezet építésének előkészítésének. Ez esetben ahogy említettem ki kellet toldani a 6 fúró befogadására alkalmas szerkezetet 8 fúró befogadására alkalmas szerkezetté. A mentoruktól eddig csak dicséretet kapó csapat egészen jól halad úgy néz ki simán be tudnak kerülni a legjobb 50 csapat közé, persze ne igyunk előre a medve bőrére.
A Six-Ó Team srácainál sem telt munka nélkül ez az időszak. Habár az autó már 3 keréken állt és a fékek a helyükön voltak a szerkezeteket még müködésbe hozhatóvá kellet tenni. A munkát a csapat két részre osztotta, a csapat fele a kormányzással foglalkozott a nyomtávrudak felhelyezésével, kormánykerék elkészítésével a rúd szögének kiszámításával. A kormányzásuk a hagyományos trapézrudas kormánymű elvet követi. A csapat másik fele ez idő alatt a pedállal valamint a fékrendszer tökéletesítésén és bekötésén dolgozott. A munkával pontosan ezért elég hamar végeztek is, így már a mérföldkő előtt egy hétt el le tudták adni a szükséges képeket és videót.
Ahogyan korábban említettem a mérföldkő teljesítését mind a 3 csapat sikeresen vette. Most viszont egy elég szűk határidő következik 15 nap áll rendelkezésére a három csapatnak, hogy az autót fúróval hajthatóvá tegyék. Szerencsére a hírek szerint mind a 3 csapat már lázasan készülődik és ha minden igaz ez a mérföldkő sem fog nagyobb problémát okozni a srácoknak. Innen is üzenem nekik sok sikert fiúk!:)