Én a pilóta szeretném néhány sorban leírni milyen is volt a 2011es Elektormobil versenyen a Six o Team csapatban részt venni és autónkat vezetni! Egyszerű a váz...! Mikor először megláttam! De,hogy fog ez menni...? Én alattam? Aztán két félbevágott alumínium lemezből elkezdődött a hajtáslánc építése! Majd a F1 stílusú egyedi kormánykerék is a kezembe lett egyszer csak! Még emlékszem ülés nem igazán volt mikor a fék, guruló próbát csináltuk! Élmény volt,hogy gurulok és a srácok mint megannyi kis Bosch fúró lelkesen toltak! Már ilyenkor éreztem az autónk jellegzetes viselkedését...! És ettől a ponttól még lelkesebb lett a kis csapat! És néhány héten belül már a "motorral" hajtva gördülhettem ki az utcára "parányi" kis műhelyünkből! Nyomom a pedált és megy! Sima montenbike hátsó shimano váltó hozzá a kis váltókar a kormányomon! Hat sebességi fokozattal! Szigorúan egyessel indulva, újra és újra bizsergető érzés volt átélni ahogy gyorsul a gép! A lánc csattanva lépkedett a fogaskerekeken pillanatnyi gázelvétel ellenére! Bal lábbal fékezek! Itt persze nincs kuplung pedál tehát megszokott egy elektormobilnál,h két láb 2 pedál! De nagyon jól elhelyezett pedálok csak könnyítették a dolgomat! A teszteken 39 Km/h ás sebességet értünk el...! 10 centire a föld felett...! Persze sisak nélkül a teszteken! Néha koszosan ahogy épp a javítgatásokat befejeztük és már este még vittük ki egy kicsit tesztelni! Ez volt a nap fénypontja! Nekem nagy élmény! A srácoknak pedig el ismerés,h megy a kis gépünk! Fékezés a hátsó kerekeken! Visszakapcsolva egyes sebességi fokozatba! Üresbe "kapcsolva" ami csak annyit jelentett,hogy bal kézzel az egyik hajtott fogaskerékről levettem a láncot! Készülhettünk tehát a versenyre! Dirib darabra szedtük a versenyautót a verseny előtt egy héttel! Frissen festett autót lelkesen összeraktuk! Utolsó tesztek! Biztonsági öv kötelező volt! A vezető pozíció pedig kissé szűkös! Gyakoroltuk rengeteget a beszállást! Még én az övvel addíg a többiek a fúrók megfelelő lehelyezésével ügyködtek!
Jöhet a verseny! Gépátvételen! Alig nyomtam a gázpedált! Nagyon jó nap volt! Kis javítgatással! De jól éreztük magunkat! A verseny reggelén korán ott voltunk a helyszínen! Sosem felejtem el alig,h beléptem a csarnokba ott állta a mi járgányunk! Nagyon szép volt! Az előző napi versenyző eligazításon tudatosult bennem igazán milyen komoly is ez a verseny! És reggel ott látva az autót! Nagy felelősséget éreztem a sisakomon akarom mondani a vállamon! Reggel 7 00 tól volt 1 órás teszt lehetőség az összes csapatnak! Én sürgettem is a dolgokat,h menjünk ki minél hamarabb a pályára! Már végig álltak a gépek! Rajtolásra várva! Lassan én is odaérkeztem! Sisak rajtam! Öv bekattan! IndítanAk! Mehetek! Az autó "állmos" volt ! Finoman gyorsítva mentem neki az ismeretlen pályának! A hátsó visszafordítóba kemény féktávon való ékezés már az első körben nagy élményt okozott! És ott több íven is el lehetett fordulni! Gyorsan pörögteka percek! 4 kört sikerült menni a bemelegítésen! Az autó remekül viselkedett! Bizakodó voltam a futammal szemben! A sorsolásokon kiderült, hogy elég sokára rajtolhatunk! De eljött az is! Négy autó állta a rajtvonalon! Elég közel egymáshoz! Oda kellett futni, beülni fúró be és rajtolhatunk! A hosszasan zöldre váltó lámpa jelzésére csapatommal együtt odarohantunk! Mindenki rutinosan csinálta a dolgát! Majd elsőként sikerült elrajtolnunk! De hirtelen gázadás miatt lelesett a lánc...! : ( Megszűnt a meghajtás! A csapatom villámgyorsan orvosolni tudta a problémát! És máris tovább mehettem! Felkapcsoltam az egyenesben elértem végsebességet! Hátul a visszafordítóban...! Féktávon visszakapcsolás 3. ba és utána kis emelkedőn kifelé lassan gyorsítva újra felvettem a tempót! Végig a pályán és a 2. visszafordítóhoz elég lendületesen érkezve minél rövidebb féktávot mérve nagy ívben kanyarodtam! nagy íveken fordulok! Külső szemmel nézve talán ez nem tűnik gyorsnak! De én így érzem jól ,h talán nem veszítek annyi lendületet! Végig padlógáz! A tükör remeg! nem látok benne sok mindent! A sisakon keresztül beszűrődik a zaj! A kommentátor a csapat nevünket emlegeti! Az imádott szurkolóim körről körre egyre hangosabban sikítanak! Box utcába való megérkezéstől tartottam egy kicsit! De ahogy nagy gyorsan beérkeztem sikerült megtalálni a helyem! És remek szerelőim villámgyorsan cserélték ki az akkumulátoraimat! És most már újratöltve folytathattam versenyt! Majd kockás zászló! Hirtelen nem is tudtam,h hanyadik lettem! De amint beérkeztem a csapattagok nevetve fogattak...! Tovább jutottál!!! : ) Még egy futamon részt vehetem a versenyautóval! Pokoli ellenfelek közzé sorsoltak! Rajtunk jó volt! Kihoztam a gép ből a maximumot! Utolsó körben már csak az járt a fejemben,h itt a vége...! A pedál padlón,de nem jutottunk tovább! Az autót remek volt vezetni! És az érzés,hogy egy darab vasból a Barátaim a csapatom épített alám egy ilyen gépet! Midig jó érzéssel tölt el! És ez motivál arra,h újabb elektormobilt építsünk és induljunk vele 2012 ben újra a versenyen!!! Ennyit szerettem volna hirtelen mondani! Sok élmény még él bennem...! És a csapatomnak soha nem fogom tudni igazán megköszönni azt a törődést és lehetőséget amit Tőlük kaptam! Köszönöm,hogy időt szántál rám és elolvastad kósza gondolataimat a versennyel kapcsolatban! Most befejezem, én a pilóta!
Kedves Fegyenc!A tane1csodat szeretne9m ke9rni! A kf6nyvet ealvlastom e9s nagyon tetszik! Rendelkezem tfalsfallyal ( tudom azt le kell adni, vagy izomme1 alakedtani), de kitartf3an akarok gyakorolni e9s haladni, mert ez a kf6nyv nekem is szf3l Abban biztos vagyok, hogy a fekvőte1masz, hfazf3dzkode1s, guggole1s, le1bemele9s gyakorlatokat akarom az első le9pe9stől elkezdeni. c9n azt tervezem, hogy inke1bb lassan, de biztosan haladjak, ele9g időt adva az inak, edzfcletek megerősf6de9se9hez. Ha elkezdem a friss hfas edze9s tervet, szerinted az jf3? Me1rmint alapnak ele9g, de azt e9rzem, hogy enne9l tf6bbet is bedrne9k. Szerinted egy nap edze9s egy nap pihenő felve1ltva lehetne.Kezdene9m az első le9pe9s kezdő szintje9vel. De he1ny naponta e9s mennyit emeljek az isme9tle9ssze1mon?Segedtse9ged előre is kf6szf6nf6m!dcdv: tibet66
Király darab bár két hibát észrevettem:) első!:) az első teszt után még hetekkel később a fék próba jött és hónapokkal később a motor teszt:)) másik pedig nem is hiba inkább csak egy észrevétel:) többet is írhattál volna a gépátvételről:)) de egészét tekintve jó!:) örülök hogy megismerhettük a te szemszögedből is a történetet!:)